{297}: Har man goda argument för sina sak behöver man inte "göra ner folk", då räcker argumenten.
Sen är man färgad och har olika perspektiv på saken, vilket jag tycker är styrkan på HS, såg exv inte matchen igår men har ändå en ganska bra bild av matchen när jag läser både er/vår tråd.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har man goda argument för sina sak behöver man inte "göra ner folk", då räcker argumenten.
Sen är man färgad och har olika perspektiv på saken, vilket jag tycker är styrkan på HS, såg exv inte matchen igår men har ändå en ganska bra bild av matchen när jag läser både er/vår tråd.