1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577865 inlägg · 6216 ämnen

Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20

1771183 · » Till forumet



Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Ifrån Nattsudd retrot... de Rouville.. The Man Behind The Mask...👍
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Duncan: Är det redan sagt att Mattsson står i morgon?
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
tjobba: Tror att han släpper en mot Bofors. Men då är segern redan klar.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jockz: Jag vet att det är så. Jag menar bara att man inte behöver lustmörda för att någon är inne i en sämre period. Det kan ändras snabbt.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Woody:
Mattsson var iskall ifjol höst, nu är/var han glödhet och Ohre är iskall. Det kan vara en förklaring.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
JanneH: Verkligen. Kommentarer av den här typen fick man skriva i september i fjol. Det känns ganska avlägset nu:

Andersson:
"Jag tycker visserligen också att Ohre borde ha stått, men varför hacka på allt Mattson gör. På Panterns andra mål är det minst lika mycket backens fel att hans ens får komma till och skjuta där".

:)
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Woody: Ja förra hösten när det gick riktigt dåligt för Mattsson satt vi alla här inne och tyckte att Ohre skulle vara 1a mellan stolparna. Vindar vänder snabbt i hockey!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Woody: Med Mattsson mellan stolparna så kan vi väl räkna med sex poäng och två hållna nollor de här två kommande hemmamatcherna... 😊
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Stridsberg90: Jag tvivlar inte heller på att bra målvaktsspel går hand i hand med god teknik och talang, men hade Ohre saknat någon av de ingredienserna hade han knappast varit målvakt i Allsvenskan. Jag menar bara att när man väl är där handlar det mycket om psyke och självförtroende. Det är lättare att vara bra när allt går bra.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Woody: Nu tror jag visserligen att ett bra målvaktsspel har till stor del med teknik att göra också, en gnutta talang måste nog också finnas men självfallet blir ju målvaktsspelet bättre när man har självförtroende vilket jag tvivlar på att Ohre har för tillfället. Sedan så hade man (iaf jag) lite högre förväntningar på Mattsson då han faktiskt har representera landslaget osv. Men med det sagt säger jag inte att Ohre inte skulle kunna utvecklas med mer träning. Men personliga påhopp kan vi skrota som du säger!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Smokey: Så sant. Det kanske kan vara på sin plats att dra sig till minnes hur snacket gick här inne efter Mattsons inledning under fjolårssäsongen. Tittar man på hans utveckling förstår man ganska snabbt att det handlar till mindre del om teknik och talang och till betydligt större del om självförtroende och flyt. Vem mår bättre och vågar mer av att kallas idiot?
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: 3-0 till Bofors precis i början på 3:e perren och i detta nu ligger vi 1:a. Dock så närmar sig både Tingsryd och Karlskoga om resultaten står sig. Tingsryd kommer vara 2 poäng bakom oss och Karlskoga 4 poäng. Hoppas vi kan fortsätta våran vinnarstreak på tisdag mot Bofors så inte dom inte börjar flåsa oss i nacken allt för mycket.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Zambonin: Västervik ligger förövrigt under mot Karlskoga med 1-0 efter en period. Vore ju bra med en förlust för Västervik, helst med ett par mål så tar vi över förstaplatsen igen. 😉
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: haha ja precis! Det enda värdiga smeknamn på en sådan herre!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Zambonin: Du menar Magic Mattsson. 😉
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Inte ens Nattsudd med Svante och Björn smakade bra inatt...
Men...
Vi tar NYA tag på tisdag mot Bofors..
Och det bästa av allt är ju att INGEN kan klättra förbi oss i tabellen trots förlusten igår..
Nu tar vi helg och laddar om med allt vad det innebär..
På tisdag blir det andra bullar i Timrå Isstadion!!! 😁👍👊👌💪👏🍻🍸🍹🍷🍺😎
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: Ja det finns flera goda anledningar till att Brattström bör stå om Mattsson inte är tillbaka. Man måste ju han chansen, man kan inte låta en andra målvakt som spelar dåligt match efter match utan att låta junisen få chansen, man måste ju visa att man tror på han.

Men vi får ala hoppas på att Johan "Kapanen inte Backlund" Mattsson är tillbaka snart! Annars har vi trubbel stora som hangaren för det finns ingen trygghet med Ohre i kassen just nu, vi får inga break i försvarszon och blir trötta och tappar markeringar.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Modano: Men herregud, är du verkligen en myndig person? Ja Ohre var inte bra, har heller inte varit det den här säsongen, det har nog knappast att göra med hur han är som person, med tanke på dina personliga påhopp så misstänker jag att han är bra mycket mer bildad och utvecklad intellektuellt än vad du är, jag hoppas det du har skrivit är skrivet i affekt på fyllan för annars måste du ta och rannsaka dig själv!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Olle: Timrå stod för en riktigt brun insats, no doubt, men...jag vill nog ändå ge en eloge till Modo. Dom gjorde en riktigt bra match och bidrog i högsta grad till Timrås urkukning.

Vi har problem på bortaplan. Och när inte Mattsson står. Dags för laget att jobba på det.
Sen förväntar jag mig inte annat än att det här unga laget kommer att varva högt och lågt under säsongen. Och så länge det är högt så pass ofta kan man ju inte snorgråta ihjäl sig .

Likväl: det sved igår. Vi får ta det på välkommen-till-allsvenskan-här-får-ni-tre-poäng-kontot. Och så tar vi av ullvantarna till nästa drabbning.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Nucky: hade du sett mer av Timrå än av Modo denna säsongen så hade du nog förstått frustrationen här inne lite bättre. Om Modo kan ta med sig något bra av gårdagens match så är det ju positivt för er men jag tror Timrå förmodligen vill begrava denna plattmatch djupt under jord och hitta tillbaka till det spel vi är vana att se.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jämtlandsfil: Andreas Johansson, alias "Bagdad Bob på tjack" tycker att Modo dominerade och tydligt visade att dom är "storebror". Snacka om mindervärdeskomplex :) Han unnar sig till och med att klaga på domaren, killen har ungefär lika mycket klass som Donald Trump heltäckt i elefantbajs. Måtte han ha ett dyrt kontrakt hos övikarna, så länge han är kvar bör vi ha goda chanser att hålla dom bakom oss i tabellen. Hans blotta uppsyn andas död för kreativitet och spelsystem.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: Modo spelade exakt som man sa innan att man skulle göra, stundtals under matchen riktigt jävla bra dessutom.
Att du inte ens kan erkänna det låter mest komiskt ;)
Kommentera


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Min analys av gårdagens match blir:
Timrå: "Eftersom vi är klara favoriter och har gått som tåget på slutet så kommer säkert MoDo att backa hem, krympa ytor och göra det svårt för oss i egen zon".

Modo, som förstås anade Timråtänket körde hög press och satte våra backar i ständig tidsnöd. Tid till ordentliga uppspel (Timrå tänkte sig nog oceaner av tid, eftersom Modo gått så dåligt på slutet) fick man inte heller (period 1 och 3).

Suck, vilken klassiker. Hur kan det vara möjligt...
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
sargad: Mattson har stått 2 borta och vunnit båda. Västerås och Almtuna, västerås vann vi på straffar. Alltså har Mattsson tagit 5 av 6 möjliga poäng på bortaplan.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: En annan parameter är ju borta kontra hemma. Mattsson har väl bara vunnit(och stått?) en bortamatch?
Ohre har väl 2 vinster(alla hemma) och 3 förluster(alla borta).
Vad gör man för analys på det?

För att se något positivt, förutom att vi faktiskt fortfarande ligger i toppskiktet, så är det ju bättre för fans och ekonomi att segrarna kommer hemma. Tjaaa, som TIK-08 fan så ser man ju gärna en eller annan inkasserad pinne på Hovet och i Scaniarinken.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: Om inte Mattsson är tillbaks vill säga, angående mitt förra inlägg alltså..
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: Jag får be om ursäkt för min negativa inställning igår, man blir liksom extra grinig när mododspelare och coach står och flinar i media under intervjuer och tror dom gjort världens prestation, när det i själva verket är vi som gjort dom så fantastiskt bra. Jag vet att jag gick lite för hårt år Ohre, dock så tycker jag att det inte skulle skada att testa Brattwursten till hemmamatchen mot Karlskoga, speciellt när vi har så fint hemmaspel och rider på en våg just nu. Det i sin tur tror jag kan underlätta för brattström att komma in och stå.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Olle:
Har man goda argument för sina sak behöver man inte "göra ner folk", då räcker argumenten.

Sen är man färgad och har olika perspektiv på saken, vilket jag tycker är styrkan på HS, såg exv inte matchen igår men har ändå en ganska bra bild av matchen när jag läser både er/vår tråd.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Olle: Instämmer till fullo, bra skrivet Olle!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: Håller helt med, speciellt efter Jimmy Hamrins hyllning till Brattis inför säsongen. Jag ser också gärna honom mot Karlskoga, om inte Väggen är tillbaka.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Smokey: jag är inte på något vis en motivationscoach eller påläst på området men jag är av åsikten att det bör finnas en balans mellan morot och piska. Vissa människor (i det här fallet spelare) kan nog behöva en uppsträckning för att ta sig i kragen och spela bättre. Helt enkelt inse att det ställs krav på individen. Å andra sidan har vi en massa unga spelare i laget och dom är här för att lära och utvecklas, då behöver man inte sågas vid fotknölarna. Jag gick hårt åt Ohre igår och kan ångra mig lite när jag inser att grabben är 21 år gammal. Om man ska gå till sakfrågan så tycker jag dock inte att det är Ohres fel att vi förlorar matcher (trots några svaga matcher) utan snarare att hela laget spelar nervöst och tafatt när Ohre står, speciellt försvaret. Ska man dra det ännu längre så har Ohre mest stått på bortaplan (?) och där har vi genomgående varit ganska usla i höst. Därför ska man kanske inte vara så snabb att hänga just Ohre, problemet är större än så. Här har vi en fråga för ledarstaben tycker jag. Kan det sända ut positiva signaler att låta Ohre vila några matcher? Kanske Ohre lutar sig tillbaka på att hela laget spelar dåligt på bortaplan när vi i själva verket JUST DÅ behöver en målvakt som står på huvudet. Hur ska vi annars prestera som att vi förtjänar att ligga i toppen av tabellen? Vi gick nog in i matchen mot Modo och trodde att det skulle gå enkelt, precis som mot löven, men det är otroligt tydligt att inget lag kan ställa in skridskorna mot något lag i denna serie och förvänta sig att åka hem med tre poäng. Som modoit ska man nog inte dra för stora växlar av den här matchen, hur ofta får deras spelare runda tre motståndare efter sargen och komma fri från kanten, med knapp styrfart? Hur ofta får man bryta en dragning på egen blå och komma fri i boxplay? Hur ofta får man smörpass från motståndet mitt i slottet? All heder till Modo som kommer förberedd till match men lika mycket skäll ska våra spelare ha (vilket jag tror dom också fått) för det är inte ok att visa upp sån här handlingsförlamning när man har tillresta fans på läktaren som sjunger fram spelarna genom hela matchen.

Fan tänk själv om man hade haft 40 pers som följde mig under en arbetsdag och skanderade att jag var kung, vilken självförtroendeboost man skulle få! :) Skulle man då lägga upp fötterna på skrivbordet och säga "jag tänker inte jobba idag, jag tänker heller inte ge er lön för mödan men ni kan gärna fortsätta sjunga till min ära. Ni betalar förvisso MIN lön men jag kompenserar er en annan gång istället".

Modano skriver en del roliga inlägg men sen har vi dom här inläggen som får hakan att landa i skrivbordet och man funderar hur en vuxen människa kan uttrycka sig på det viset. Den frågan lämnar jag till moderatorerna på det här forumet. Är det ok att föra sig på det här sättet? Viktigt med avståndstagande när det händer och till dig modano vill jag bara säga att jag hoppas att du kan höja nivån på inläggen när du är som ondast. Påminn gärna mig med, jag kan bli orättvis, kokande och enögd i motgång jag med.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Olle: Kloka ord. Jag är väldigt tolerant. Men läs gärna Modanos trådhistoria. Jag hittar väldigt många märkliga sågningar av Timråprofiler som fortfarande jobbar hårt för föreningen. Jag har i alla fall svårt att förstå det. Och då jag lever nära människor med olika handikapp, kan jag inte ta att kalla tex Ohre för efterbliven. Det är inte ok. Det är en ton som jag aldrig kan acceptera.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Smokey: du har en del poänger men målar samtidigt upp en väldigt brett spann. I min värld finns det väldigt mycket mitt i mellan att kalla någon "efterbliven" och att säga att någon är dålig på det dom gör. DÄREMOT, att kalla någon "efterbliven" skvallrar i min bok om att man saknar både uppfostran och hyfs. Jag tycker inte att det ska vara ok att uttrycka sig på det viset på ett forum.

Sammanfattningsvis:

"Du är dålig på det du gör" - ok men motivera gärna.

"Du är en idiot och borde inte spela" - magstarkt.

"Du är en efterbliven idiot som inte kan spela" - väx upp för helvete och inse att barn och ungdomar läser på det här forumet också. Det finns många ersättningsord man kan använda istället för "efterbliven" och som vuxen bör man behärska dessa eller finna sig i att bli förlöjligad och åsidosatt.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
kulltorp: Tack, nä jag kan erkänna att jag inte var bra som du säger, gumman ville jag skulle vika tvätten men det är inte min starka sida tyvärr!
#Uttråkad
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
kulltorp: Och till alla Modosupportrar vill jag säga :Grattis till tre poäng! Men ni var inte bra heller, och det skulle inte förvåna mig om ni åker på torsk redan i nästa match.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Smokey: Alltså. jag var på plats i Övik och jag måste erkänna att jag inte känner mig så frustrerad idag.
Jag hade på känn att det skulle bli förlust. Anspänningen inför match, mycket mediebevakning, stor publik, vi bär favoritskapet, modo pressade och supertaggade med ny målis mm mm.
Vi brukar ha vårt i dessa situationer historisk.

Jag tycker faktiskt att vi trots detta spelar bra stora delar av matchen. Modo kommer ut starkt som tusan aturligtvis, vi hamnar lite på hälarna. men vi har också 2 st kanonlägen innan modos mål som vi missar.
Efter Modos start så tycker jag att vi äter oss tillbaka in i matchen.
Andraperioden är våran till 100%. Vi missar öppet mål(Dahlén), skott i ribban, missad straff, missade öppna lägen mm.
Vi kunde ha gjort 3-4 mån i andra perioden.

I tredje så viker vi dock ner oss. Det är detta man kan bli mest besviken på tycker jag. Att Ohre släpper mycket returer, och många rakt ut i banan, det visste vi innan. Att laget är tryggare med Mattson i målet visste vi också.
Jag tycker det blir fel att lägga den stora skulden på Ohre.

Lagets agerande är mer prekärt tycker jag.Dåliga uppspel, dåliga mottagningar, tappade puckar, stillastående, indianare mm.
Många av målen var ju öppna skottlägen i slottet där vi bjudit bort pucken.
När laget har ett vinnande spel med fart och högt tryck, varför tumma på detta i en match när vi egntligen möter ett lag om borde passa oss bra. Modo har tröga backar, långsamt spel, dåligt självfötroende.
Det är för dåligt att vi inte utnyttjar det bättre.

Men som sagt, jag känner mig tillfreds ändå. Tror vi studsar tillbaka snabbt och lär oss av detta. Klacken var underbart stor och intresset för TIK ökar hela tiden, både bland supportrar oh media. För tusan!! En del kända skribenter i Sverige säger att Timrå IK är det fräschaste och mest spännande i svensk hockey just nu!!

Men vi kommer inte vinna alla matcher bara för det!!

Forza TIK!
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Modano: Att som du ständigt såga och slänga ur sig hat mot enskilda TIK:are som du inte tycker håller måttet i en lagsport känns skapligt märkligt för mig.
Hur illa det än är finns det något som heter respekt och uppträdande.

Och att som du vräka ur dig och kalla Ohre för efterbliven idiot, när man själv inte kan sätta ut punkter, kommatecken eller ens ibland en förstående meningsuppbyggnad när man skriver inlägg i ett skrivet forum... Det är fan att sakna självinsikt! Dessutom närmast kränkande och kanske till och med förtal?

Jag har full respekt för folk som försöker. Man behöver inte kunna stava. Folk som brinner! Folk som vill. Ibland når man inte ända fram. Det spelar ingen roll. Alla gör vi misstag ibland. Jag försöker ändå lyssna och förstå. Men om man saknar respekt och självinsikt, då är det värre.

Hur många här tycker att Ohre är efterbliven?

Ni på läktaren som unisont skrek:

OHRE! Ohre, Ohreeeeee! Efter någon hemmamatch för inte så länge sedan. Hur uttalar Ni Er besvikelse när en utbildad ung hockeyspelare på väg framåt ibland inte lyckas fullt ut?

Tror Ni någon hockeyspelare blir bättre av hån från sina egna supportrar?

Tror Ni att Ohre med fler växer av att bli kallad efterbliven idiot med mera?

Förklara det för mig. Är jag ute och cyklar? Då ska kanske Mod"an"o få detta forum helt för sig själv.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Det var ändå precis vad man befarade. Det matchas tätt och ingen kan ständigt vara på hugget. Minsta lilla ouppmärksamhet och matchen kan vara körd. Inget att hetsa upp sig alltför mycket över...
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Modano: Hur faan är status på Mattsson egentligen? Å det verkar som vi kommer suga i derbyn mot bottenlagen i år igen
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jämtlandsfil: Det var väl mycket pucktrolleri på blålinjen av honom andra halvan av matchen, samma av Dahlén. Men det är naturligt när hela laget viker ner sig. Usch besvikelsen är enorm dagen efter, trots att det bara handlade om en vanlig seriematch. Hade hellre tagit en uddamålsförlust i slutsekunderna än den menlöshet man visade upp igår.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
EP inne på fyra mål bakåt igår :/
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jag tror våra spelare ville lite för mycket idag, visa att dom kunde vinna ett derby,en match med mycket fokus på från diverse media bland annat. Det är bara lära sig att om man vill komma någonstans och uppnå sina mål så måste man lära sig att hantera sådana här matcher mycket bättre. Dom blir nog övertaggade,och då blir man ivrig,och då tar man fel beslut. Matchen började ju inte direkt bra, men när vi ändå har 2-2 inför sista så måste man ha mer tålamod i spelet. Istället så får vi sådan vittring att det känns som vi tror att det där ledningmålet ska komma automatiskt och då tappar vi tappar all fokus bakåt. Nu hoppas jag att dom har lärt sig av detta en gång för alla. En sak till, säger det med all respekt men Ohre räcker inte till tyvärr
.Vill se ändring på den positionen.
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
RunarUp: Här kommer en intressant tanke angående Målvaktsspelet och det svaga bortaspelet vi har. Vi har endast tagit 5 poäng av 15 möjliga, dessa med Mattsson i kassen. Han har alltså tagit 5 av 6 möjliga poäng i de matcher han hann stå innan han skadade sig. Ohres facit, 0 poäng av 9 möjliga. Bara en tanke, men en väldigt intressant sådan. Känner dock en rädsla för hur det kommer se ut nu när Mattsson kommer tillbaks, kommer han fortsätta direkt med sitt storspel eller behöver han en liten startsträcka efter sitt lilla uppehåll...
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Det var fanimig en riktigt tung kväll.
Trots en förstaperiod som till stora delar var Kalle Anka så står vi där med eggen färdigslipad vid nedsläpp i sista.
Det är då man återigen får se hur löjligt tunn linjen är mellan självförtroende och övermod. Tappad puck i pp och sen ska man vinna tillbaka pucken snabbt. Boyce går som fjärdegubbe på puckförande och pang, där och då tappar vi matchen.
Som många redan sagt, Modo behövde inte ens vara bra för att vinna. Förstår rätt väl varför dom ligger där dom ligger. Det är inte varje dag dom möter tidiga tomtars ungdomslag. Med ett sånt här dysfunktionellt försvarsspel vinner man inga matcher.
Mycket har också sagts om Ohre, och visst det gör ont i hjärtat att känna att medspelarna inte riktigt litar på honom. Men det konstigaste är att alla spelare verkar bli två decimeter kortare och lika mycket smalare när han står. Otaliga gånger kändes det som vi hade hela femman i skottlinjen, men på nåt sätt letar sig skotten hela vägen fram till mål. Hur det nu kan vara möjligt.

Hoppas att Mattsson är spelklar mot Karlskoga, inte minst för att Ohre ska hinna slicka såren och få lite lugn och ro att ladda om. Om inte är det nog dags att ge junisen chansen från start nästa match.

PS. Idag var inte bakom ryggenpassen i egen zon ett skit charmiga.DS
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
sargad: Tränare Forsberg verkar vara allt annat än nöjd, enligt vad jag läst på twitter har laget gjort sig färdiga på en halvtimme, dragit bakvägen till bussen och struntat fullständigt i att ge intervjuer till media. Ett riktigt bra statement från tränare Forsberg i så fall, att denna insats är under all kritik. Kanske åker grabbarna hem och får köra extraträning med en vrålande Forsberg i nacken...
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik:..och så blev Vänstervik serieledare i kavaj
Kommentera

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Sputnik: ursäkta för att jag är så pessimistisk idag, men jag kan inte vara annat än frustrerad när man sumpar bort en match på det här sättet. här kommer en Klockren analys och det är precis vad jag upplevt i matchen idag.
Kommentera


1771183 · »