Inte ens Nattsudd med Svante och Björn smakade bra inatt... Men... Vi tar NYA tag på tisdag mot Bofors.. Och det bästa av allt är ju att INGEN kan klättra förbi oss i tabellen trots förlusten igår.. Nu tar vi helg och laddar om med allt vad det innebär.. På tisdag blir det andra bullar i Timrå Isstadion!!! 😁👍👊👌💪👏🍻🍸🍹🍷🍺😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men...
Vi tar NYA tag på tisdag mot Bofors..
Och det bästa av allt är ju att INGEN kan klättra förbi oss i tabellen trots förlusten igår..
Nu tar vi helg och laddar om med allt vad det innebär..
På tisdag blir det andra bullar i Timrå Isstadion!!! 😁👍👊👌💪👏🍻🍸🍹🍷🍺😎