Antar att du läser denna bok? Ett ganska stort fokus på modo, är mer säkert att gå in här för att få reda på resultatet än andra sidor.
Känns som ni är gladare över att modo går dåligt än att ni ligger i topp. Bara kolla kommentarerna här under en modo-match och ofta med pikar angående kommentarer kring domare och kommentator. Därför vara det lite lustigt att konstatera att det är precis likadant här.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer