Botten upp...det är slut!!! Andra förlusten mot AIK.. Första förlusten på hemmaplan vid ordinarie tid.. Mattsson var mänsklig... Vi var inte med ifrån början och det straffade sig ikväll.. Med det här spelet kör kringlorna över oss nästa match på lillördag... Bryt ihop och fram med Barbara ikväll och glöm eländet..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Andra förlusten mot AIK..
Första förlusten på hemmaplan vid ordinarie tid..
Mattsson var mänsklig...
Vi var inte med ifrån början och det straffade sig ikväll..
Med det här spelet kör kringlorna över oss nästa match på lillördag...
Bryt ihop och fram med Barbara ikväll och glöm eländet..