Söderöver: Njae. Var på plats ikväll, och nog tycker jag att Timrå skapar så pass med lägen utifrån konstruktivt anfallsspel att vi ska kunna göra åtminstone ett par mål till. Sen så trampar vi vatten offensivt i perioder också, särskilt slutet första, början av andra.
AIK-truppen stannar väl och köper mängder med trisslotter på hemvägen kan jag tänka. Som sagt, fyra mål på två målchanser..
Kul med bra med folk, tror inte de blev bortskrämda i afton trots denna knepiga förlust.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Njae. Var på plats ikväll, och nog tycker jag att Timrå skapar så pass med lägen utifrån konstruktivt anfallsspel att vi ska kunna göra åtminstone ett par mål till.
Sen så trampar vi vatten offensivt i perioder också, särskilt slutet första, början av andra.
AIK-truppen stannar väl och köper mängder med trisslotter på hemvägen kan jag tänka. Som sagt, fyra mål på två målchanser..
Kul med bra med folk, tror inte de blev bortskrämda i afton trots denna knepiga förlust.
Vafan, vi leder ju serien :)