Woody Jokinen: Kom igen nu Almtuna!! Full fart i tredje! Gäller förstås bara i afton...
Inlägg: 1781679
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Kom igen i tredje nu Timrå. Spela som ett lag i tredje nu och avgör i slutminuten. Det har varit lite för mycket enmansshow så här långt i matchen. Svårt att skapa tryck då. Även om båda målen är individuella prestationer av dumpa puck mot mål karaktär.
+ 1