Woody Jokinen: Fyfansatanihelvete.
Inlägg: 1781691
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: jag orkar snart inte kommentera dessa bedrövliga utvisningar och det helt kassa boxplay som Timrå har..
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: dags för gamla klyschan? "Man vinner Inga matcher i..."
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
nä , men om vi skulle ta och bosätta oss i utvisningsbåset ,