Uselt lagspel fäller oss igen. Timrå är just nu 2 ungtuppar och ett gäng huvudlösa statister.
Ok. Lite väl drastiskt. Men fan så frustrerande det är att se dessa matcher. Hur kan vi inte ha ett stabilt, fungerande grundspel? Hur kan vi vara så jävla lätta att stressa sönder?
Frustrerande var ordet. Ska fan sluta kolla på bortamatcherna. Helt sjukt att man kan vara så orolig för ett lag som, i a f fram tills typ idag nästan , leder serien.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ok. Lite väl drastiskt. Men fan så frustrerande det är att se dessa matcher. Hur kan vi inte ha ett stabilt, fungerande grundspel? Hur kan vi vara så jävla lätta att stressa sönder?
Frustrerande var ordet. Ska fan sluta kolla på bortamatcherna. Helt sjukt att man kan vara så orolig för ett lag som, i a f fram tills typ idag nästan , leder serien.
Gaaaah!