1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1781773

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Timråit H-sand: vårt PP, känns bara fel. Känns om vi har för många inne i PP samtidigt, PP bygger på rolller och alla behöver göra son roll 100%. Av det som visas är att alla över arbetar, själv skrek jag släpp pucken innan EP tappade den. Puktempo är det dom behövs i PP, inte att vi ska hitta den avgörande passen. Låt pucken rulla så lovar jag att vi kommer få mål. Sluta jaga poäng till poängligan!

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
lungan: Håller med där till fullo👍!

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
lungan: För många av våra spets spelare menar jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer