Sputnik: Nu har jag varit lite för Neggo känner jag så jag måste ju även säga att jag rös ibland när EP var i anfallszon. Snacka om att den grabben har handleder och spelsinne. Han kommer bli stor den grabben. Jag skickar med ett twitterinlägg som backen Oscar Drugge i Västervik lagt upp.
"Måste även säga att Dahlén, Boqvist och Pettersson är snudd på overkligt bra.
Dem kommer tjäna bra pengar i framtiden kan jag lova"..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Måste även säga att Dahlén, Boqvist och Pettersson är snudd på overkligt bra.
Dem kommer tjäna bra pengar i framtiden kan jag lova"..