Kulltorp: Typisk skitmatch. Hade ställt in mig på förlust match innan. Det bekräftades omgående när man ser våra ungtuppar från start spela snyggt och slarvigt i stället för stiligt och rejält. Modo var helt värdelösa och förtjänade inte att vinna över huvud taget, sedan får dom jubla och läsa in felaktiga slutsatser i Modoboken hur mycket de vill, faktum kvarstår: Deras lag är ett av de sämsta i ligan och den enda anledningen till att de vann i kväll var oförmåga och slarv från vårt håll, samt allmänna tillfälligheter. Punkt slut och god natt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer