Sjukt starkt av junisarna! 5-2 borta mot Leksand. Två raka segrar på bortaplan mot serieledarna när det gällde som mest. VIK vann med så fortfarande två poäng och 13 mål ned till dem inför avslutningen imorgon. En poäng mot Mora lär räcka men Mora krossade Modo idag och är inte ofarliga.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Håll tummarna! Timrå i topp tio är värdefullt