roger_sundsvall: kanske nån till som vill lämna? Nä det ser verkligen nattsvart ut just nu och jag undrar om Forsberg o Co en än gång kan vända den här trenden efter nyår. Det är ju alltid lättare att jaga än att bli jagad....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä det ser verkligen nattsvart ut just nu och jag undrar om Forsberg o Co en än gång kan vända den här trenden efter nyår. Det är ju alltid lättare att jaga än att bli jagad....