Nisse på Mon: # 18 får godkänt, resten underkända.Jo man får ju lite närmare till en av bortamatcherna nästa säsong (Niphallen mot SHK) . Fortsätter detta uddlösa spel så finns risken helt klart att det blir ettan 17/18. Hur i helvete kan Forsberg stå inför andra och holka på om bara vi får in ettan osv PP osv Mupp! Va ju för i helvete 4 mål som behövdes för vinst och O insläppta resten av matchen,såg ni när det var PB när han försökte snacka taktik va ju bara en handfull som var intresserade att lyssna...Såg att TIK va i gula katalogen igen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fortsätter detta uddlösa spel så finns risken helt klart att det blir ettan 17/18.
Hur i helvete kan Forsberg stå inför andra och holka på om bara vi får in ettan osv PP osv Mupp! Va ju för i helvete 4 mål som behövdes för vinst och O insläppta resten av matchen,såg ni när det var PB när han försökte snacka taktik va ju bara en handfull som var intresserade att lyssna...Såg att TIK va i gula katalogen igen...