TD: slarv i egen zon måste bli bättre sen mer Aggressiv i anfall zon mer 100 % insatser. Johan Persson bör ej skjuta höjdare skuter 9 av 10 bredvid mål
TD: sen domaren, var fan hittar karljäveln utvisningarna i denna match? Måste ju vara världens enklaste sak att döma den här ligan. Blås så fort du ser en situation som BRUKAR kunna rendera i utvisning, blås av, hitta på en fantasitripping. Utvisningen vi får nu finns helt enkelt inte. AIKs första utvisning var lika bedrövlig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer