erathoo: Det är för dåligt. Hockeyligan bör ju sätta in två huvuddomare i varje match men förmodligen skiter man fullständigt i den här ligan. Ganska sjukt egentligen att andradivisionen i svensk ishockey (som ändå håller så pass hög internationell klass) blir misshandlad med så usla domare. Tänk om man fick vara så här dålig i det riktiga arbetslivet?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...