erathoo: Forsberg har väl sagt åt grabbarna att spela på resultat. Leda matchen med 1-0 med en halv period kvar på bortaplan, så nära seger har vi väl inte varit på år och dar?
Gud vad less man är på att se allt huvudlöst hackande efter puckar, situationer där man går in med 50%, kroniskt felpassande backar och forwards med en enda expertis och den är "magskott".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gud vad less man är på att se allt huvudlöst hackande efter puckar, situationer där man går in med 50%, kroniskt felpassande backar och forwards med en enda expertis och den är "magskott".