0-0 efter första i Växjö Ishall. Tycker dom gör det ganska bra. Speciellt med tanke på att man saknar ett antal spelare. Bl a saknas Kalte och Olofsson. Lakers har skapat mest men Brattström är lugn och metodisk i sitt spel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker dom gör det ganska bra. Speciellt med tanke på att man saknar ett antal spelare. Bl a saknas Kalte och Olofsson.
Lakers har skapat mest men Brattström är lugn och metodisk i sitt spel.