Nu tycker jag också att denna match var en skitmatch. Vi förlorar på dålig inställning kort och gott. Vi är inte tillräckligt bra för att ställa in skridskorna och ge 75%.Då blir det torsk. MEN...jag tycker att vi måste vara positiva på det som komma skall. Vi ligger i toppskiktet i tabellen och vi ligger i bra slagläge för mecarace. Vi kommer inte att vinn alla matcher, speciellt inte på bortaplan. Vi bryter ihop och kommer igen på fredag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
MEN...jag tycker att vi måste vara positiva på det som komma skall.
Vi ligger i toppskiktet i tabellen och vi ligger i bra slagläge för mecarace.
Vi kommer inte att vinn alla matcher, speciellt inte på bortaplan.
Vi bryter ihop och kommer igen på fredag.