Den där sista onlinern var signerad Kent Ekeroth, eller hur var det? : )
Och ja, jag kan faktiskt komma på mig själv med att längta tillbaka till i alla fall mitten av 1970-talet ibland. Rent hockeymässigt alltså. Till Timrå Isstadion i synnerhet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den där sista onlinern var signerad Kent Ekeroth, eller hur var det? : )
Och ja, jag kan faktiskt komma på mig själv med att längta tillbaka till i alla fall mitten av 1970-talet ibland. Rent hockeymässigt alltså. Till Timrå Isstadion i synnerhet.