Men "Kenta" framstår ibland som Conny humaniserad. Med tillägg av en del fylla givetvis. Fast där ligger man knappast i lä själv. Har förvisso andra politiska åsikter. Tillhör "rödvinsvänstern".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men "Kenta" framstår ibland som Conny humaniserad. Med tillägg av en del fylla givetvis. Fast där ligger man knappast i lä själv. Har förvisso andra politiska åsikter. Tillhör "rödvinsvänstern".