Sputnik: Är du orolig att det kommer in en fysisk hårding så det blir otäckt för dig att gå på hockey ??? Varför har jag haft rätt hela tiden vart för lätt lag därför åkte vi ur felbyggt under låååååååååååångt många år.
Sputnik: Spanade in ett par klipp på youtube med J.T Barnett, han har gått en del fighter och är inte rädd att stoppa näsan i blöt vad det verkar som. ;) Hoppas han tar med sig fightingspirit och pondus till laget
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer