Knylan: * tänker på scenen med Hanson brothers i omklädningsrummet inför deras första match med Chiefs* Ska bli intressant på fredag. Ingen som av någon anledning åker Timrå - Stockholm efter matchen.? Är i Sundsvall på dagen men tar mig inte hem med allmänna färdmedel om jag ska stanna och se matchen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska bli intressant på fredag. Ingen som av någon anledning åker Timrå - Stockholm efter matchen.? Är i Sundsvall på dagen men tar mig inte hem med allmänna färdmedel om jag ska stanna och se matchen.