Heisenberg: ja, definitivt såmsta domarinsatsen jag har sett på väldigt länge. Oavsett om jag är färgad eller inte, han kunde lika gärna tagit typ 3 AIK utvisningar i slutet av matchen, istället friar han samtliga. Löjligt fegt är ordet, är han rädd för AIKs kriminella supportrar som alla ser ut att ha mördat någon?? Nej nu ska vi inte vara som Modoliderna och skylla allt på domaren, men det är faktiskt nästan pinsamt hur låg domarnivån kan vara i denna serie.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej nu ska vi inte vara som Modoliderna och skylla allt på domaren, men det är faktiskt nästan pinsamt hur låg domarnivån kan vara i denna serie.