1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800670

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
EXPLORERSMÅLAND: Vore skönt att bli tvåa och slippa AIK i slutspelsserien, känns lite som fjolårets Leksand, de går spikrakt uppåt nu...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
tjobba: AIK, har spelat en finalserie och verkar taktiskt lunkat på för att ha enorm kraft inför slutspurten! AIK kommer göra en Leksand iår. Det är så det känns just nu!

Ser inte direkt ut att bli lag i Meca race som matchar Timrå! Andraplatsen och en finalserie emot Mora är det som känns mest hoppfullt just nu!

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
tjobba: för övrigt får vi inte räkna bort Västervik heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer