Smokey: Fredrik Söderströms tweet. "Av hela mitt hjärta, stort tack Oskarshamn för sex häftiga säsonger och en fin tid av mitt liv! Jag lämnar tacksam, stolt och nyfiken. Tack!" Kan nästa destination bli Timrå tro, eller så hamnar han väl i Modo som väl söker ny tränare? Eller så kanske går han till SHL som ni diskuterat. Pelle Hånberg kanske skulle kunna vara nått annars.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan nästa destination bli Timrå tro, eller så hamnar han väl i Modo som väl söker ny tränare? Eller så kanske går han till SHL som ni diskuterat. Pelle Hånberg kanske skulle kunna vara nått annars.