Ja, exakt! Det där kändes jävligt surt faktiskt. Och så tappade vi matchen lite där i slutet av första. Tyckte annars att vi hade rätt bra koll före kvitteringen. Skönt då att det spelar mindre roll.
Hittills har jag klart svårt att uppröras över hemmafansen. De håller stenhårt på sitt eget lag och hånar inga motståndare. Precis som vanligt. Det där järnröret lär förbli ihopfällt... om nu INTE!
Det återstår trots allt två perrar och nu skriver jag från skithuset...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, exakt! Det där kändes jävligt surt faktiskt. Och så tappade vi matchen lite där i slutet av första. Tyckte annars att vi hade rätt bra koll före kvitteringen. Skönt då att det spelar mindre roll.
Hittills har jag klart svårt att uppröras över hemmafansen. De håller stenhårt på sitt eget lag och hånar inga motståndare. Precis som vanligt. Det där järnröret lär förbli ihopfällt... om nu INTE!
Det återstår trots allt två perrar och nu skriver jag från skithuset...