RunarUp: Finns inte en mössa att aik eller vänstervik kan gå hela vägen. Rouäglä är ju Sveriges bästa lag på det här med kval och så har de slickat sår och vässat form i 2-3 veckor. Först lär ju oxå Bofors vara utvilade och revaschtaggade.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rouäglä är ju Sveriges bästa lag på det här med kval och så har de slickat sår och vässat form i 2-3 veckor. Först lär ju oxå Bofors vara utvilade och revaschtaggade.