mika: Jag tror att dessa snikna gratisparkerare är förlorade ändå. Eller så kanske man parkerar där för att det är fullt på parkeringen eller kaos när man ska därifrån? 10 eller 20 kan inte betyda speciellt mycket för varje individ... Men det skulle bli ett helt vattenfall med tior till TIK på ett år för böveln.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
10 eller 20 kan inte betyda speciellt mycket för varje individ... Men det skulle bli ett helt vattenfall med tior till TIK på ett år för böveln.