JobbaPuck: Jag förstår inte uppståndelsen runt Wedin. Har nåt hänt tills i år? Han har aldrig varit en SHL spelare så länge jag kan minnas. Han har aldrig visat det mer än i ngr få stunder på en säsong. Ojämn, skadebenägen mm mm. Men om han nu helt plötsligt är så bra så är det väl kul.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han har aldrig varit en SHL spelare så länge jag kan minnas. Han har aldrig visat det mer än i ngr få stunder på en säsong.
Ojämn, skadebenägen mm mm.
Men om han nu helt plötsligt är så bra så är det väl kul.