1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1848047

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
Det är nästan som man saknar förlusterna. Hockeysnack är ju stendött. Håller vi på att segra ihjäl forumet? Eller vad är det som händer?
Det sägs att stor konst och musik skapas av människor som inte mår så bra.
Då stämmer det nog också att drag på ett forum skapas av frustrerade fans.
Vi har det helt enkelt för jävla bra just nu. Mätta, goa och belåtna.

Så nu har jag maxjinxat alltihop. Nu vinner vi inte en matchjävel till innan februari.
Men vilket jävla hålligång det blir på forumet.

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2017-11-01
RunarUp: Och förresten. Nu när vi släppt hockeysnacksargen, gå och stötta laget så ofta det nånsin går. För oavsett var vi bor i landet finns det några matcher inom räckhåll.
För det är grabbarna värda och det gör skillnad. All cred till galningarna i Rätta Virket som drar land och rike runt och skriker sig hesa match efter match.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer