Jag trodde att puben stängde efter matcherna. Hur ska man ta sig hem efter att Hockeybussarna (som väl nu inte går alls) har gått? Det blir nästan bara folk med gångavstånd till arenan kvar i puben då eller?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag trodde att puben stängde efter matcherna. Hur ska man ta sig hem efter att Hockeybussarna (som väl nu inte går alls) har gått? Det blir nästan bara folk med gångavstånd till arenan kvar i puben då eller?