Woody Jokinen: Jag sa visst att vi skulle hålla tummarna för Västervik. Det jag egentligen menade var Karlskoga. Det vore oerhört skönt att ha 7 poäng ner till Leksand.
Woody Jokinen: Så mycket bättre... än jag vågat hoppats på innan dessa 2 holmgångar. Det mentala, att vända i slutet på matcherna. Tyder på (h)järnstyrka. Boyce, Freddan o Jonte e kungar. Det rinn lätt i kväll. Man blir glad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer