Propagandus: kan de inte börja sälja resor till månen snart? Vi startar en insamling till din biljett om det nu är så enkelt att TIK spelar bättre ju längre bort du befinner dig 😉
OlliJanne: Haha, den där Elon Musk har ju saker för sig, hör med honom, mars eller månen spelar ingen roll för min del!
Eller dra era kontakter för ett jobb i Nya Zeeland! ;) härligt när man för stunden hör "Just can't get enough" i högtalarna och direkt får Timrå-cravings
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer