Kulltorp: det var inte mer passion i ettan på 80 och 90-talet. Nu har du något slags rosenskimmer. Serierna vad fulla med lag med låga ambitioner, fler då än nu.
El Maco: Ja verkligen..dåvarande ettan var bedrövligt dålig. Kommer ihåg när Timrå kunde vinna med typ 18-1 mot dom sämre lagen i ligen i början på 80-talet. Dessutom,, klubbar såsom Husum, Sollefteå, Crif och KB65 huserade i den ligan. Vore förståss otänkbart i dagens allvenska.
El Maco: Verkligen inte, produkten ”Hockeyallsvenskan” är så sjukt mkt glamourösare än vad som erbjöds i landets 2:a-serie på den tiden. Minns när NSK på fredagsmatcherna lockade mer el lika mkt publik (runt 1000-talet el knappt det) som TIK och IFSH. T i l l s a m m a n s.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer