{297}: Det är bra om vi får igång en kampanj innan denna säs är slut, det har trots allt inte fördelats några pengar än. Då är det enklare att förändra.
Inte dumt att rikta pengar till den egna klubben på något sätt, det handlar om att går på 1-2 matcher i månaden. Gör ni en insamling till en skolklass här på HS så lovar jag att bidra om vi lyckas få detta till en rörelse. Kan även tänka mig bjuda DJ HEMP och Modano på en match med en tillhörande pilsner!
Hur sprider vi detta? Vilken var lövenbloggen som hade ett bra förslag på fördelning?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är bra om vi får igång en kampanj innan denna säs är slut, det har trots allt inte fördelats några pengar än. Då är det enklare att förändra.
Inte dumt att rikta pengar till den egna klubben på något sätt, det handlar om att går på 1-2 matcher i månaden. Gör ni en insamling till en skolklass här på HS så lovar jag att bidra om vi lyckas få detta till en rörelse. Kan även tänka mig bjuda DJ HEMP och Modano på en match med en tillhörande pilsner!
Hur sprider vi detta? Vilken var lövenbloggen som hade ett bra förslag på fördelning?