DJ Hemp: Ja men jag är ju inställd på förlust så jag mår bra...jag missade halva andra perren men noterade att vi gör en bra period. Sen är det inte ok att missa 2st 2-1 lägen som SHL-Wedin och Westin gör. De får båda perfekta passningar som de bränner. Wedin missar faan kortsidan och Westins avslut är ett fjös... Gör mål!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gör mål!!!