1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1862418

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Herminator: ja inte tänker jag klaga iaf :) Idag finns det en chans att jag till och med kommer att säga att Enoch spelat bra! Skämt å sido, jag tycker domaren har gynnat oss lite, inte för att det varit matchavgörande på något sätt. Någon färre utvisning på Västervik och någon mer på oss hade varit rättvist.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
{297}: Tycker vi kan tacka Västerviks försvar och målvaktsspel för en del mål ikväll. (Franssons i allafall) första målet får Lavoie stå bra länge ensam framför mål tex. Men det gäller ju att ta vara på chanserna också. 😀

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer