{297}: Tycker vi kan tacka Västerviks försvar och målvaktsspel för en del mål ikväll. (Franssons i allafall) första målet får Lavoie stå bra länge ensam framför mål tex. Men det gäller ju att ta vara på chanserna också. 😀
Sputnik: så är det, helt klart. Men det känns riktigt bra att vi har målproduktion från alla möjliga olika håll, speciellt OM det skulle vara så att vi tappar en nyckelspelare i närtid.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer