Det är precis vad jag har varit inne på en längre tid nu. Varför kan inte HA ta ett längre juluppehåll i samband med JVM? Nu kändes det snarare som att det spelades fler matcher än vanligt under den perioden. Fullständigt idiotiskt. När det i stället skulle kunna vara ett mer frekvent matchande mellan mästerskapen.
Undrar hur länge vi kan hålla t ex AIK bakom oss förresten? Känner att detta kan sluta lite hur som helst. HA-final, Play Off, Meca/Mega-fiasko...?
... så har vi ju två publikmatcher denna vecka, men också inom loppet av tre dagar och under fattiga januari. Ska vi gissa på 3500 mot Leksand och 5000 mot Modo?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...