Sputnik: Nu är det lite fel att jämföra Malmö med Leksand då leksand är topplag, men när Malmö hade en tysk så var inte han någon gamebreaker precis. Sen är väl Muller rätt bra, men ert nuvarande lag är det defenitivt ingen fel på i jämförelse.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu är det lite fel att jämföra Malmö med Leksand då leksand är topplag, men när Malmö hade en tysk så var inte han någon gamebreaker precis. Sen är väl Muller rätt bra, men ert nuvarande lag är det defenitivt ingen fel på i jämförelse.