1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1871544

Sv: AIK - Timrå IK 2018-02-15
Jåkkinen: det är väl förbannat konstigt. Man har haft massor av tid på sig att förbereda inför match, hovet lär vara en av dom bättre arenorna att komma till som bortalag, enkelt att resa till huvudstaden och ändå spelar man pajashockey från sekund ett.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2018-02-15
{297}: Dags att visa moral, knyt händerna i fickan, släpp handbromsen och kör bara kör nu de resterande perioderna!!!!!

Sv: AIK - Timrå IK 2018-02-15
{297}: Det som är märkligt är att man inte har lärt sig nånting från de 400 första gångerna man förlorade där nere. Man verkar uppenbarligen köra på på samma sätt gång efter gång i uppladdningsfasen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer