Woody Jokinen: Jajemen min moral är hög idag! Ser dock inte matchen, men det är mycket hockey kvar och 3 mål kan vi ta igen. 😎 Som jag sa släpp handbromsen och kör nu boys!!
Håller dock fast i att Leksand är ett svajigare lag och vi har lättare för dom..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som jag sa släpp handbromsen och kör nu boys!!
Håller dock fast i att Leksand är ett svajigare lag och vi har lättare för dom..