{8179}: Grabbarna lydde mitt råd, släppte handbromsen och körde. 1 poäng och minst 9 poäng ner till Leksand.!!
Visst Brattström har säkert haft en svag kväll, men inte lätt att stått så sporadiskt som han ändå gjort och vara inne i "zonen". Kan nästan garantera att Brattis studsar upp till nästa match!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst Brattström har säkert haft en svag kväll, men inte lätt att stått så sporadiskt som han ändå gjort och vara inne i "zonen". Kan nästan garantera att Brattis studsar upp till nästa match!!