Jimmy: Jag håller med dig. Men i Luleåögon och Virusögon så var det en riktigt bra slutspelsmatch. Pinsamt dålig hockeymatch skulle jag vilja påstå. Hakningar, trippingar pååkningar och Vinnerborg som dömer. Jag säger bara halleluja om man tycker att detta var bra.
Håller också med dig angående Sjögrens armbågstackling som Vinnerborg fick till en "checking from behind"? Jaja utvisning som utvisning men borde inte Vinnerborg börja att döma curling istället? Då kanske han får en bättre överblick på vad som händer på planen.
Fortfarande ingen seger då "Vinnerborgsspöket" dömer, nån som har koll?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller också med dig angående Sjögrens armbågstackling som Vinnerborg fick till en "checking from behind"? Jaja utvisning som utvisning men borde inte Vinnerborg börja att döma curling istället? Då kanske han får en bättre överblick på vad som händer på planen.
Fortfarande ingen seger då "Vinnerborgsspöket" dömer, nån som har koll?
Kämpa Timrå.