Frölunda85: Antingen kommer du in i matchen eller så är det lika bra att du nattar nu.
Ja, Luleå var det bättre laget ikväll och vann helt välförtjänt matchen.
Nej, det var inte en bra hockeymatch och absolut inte utav slutspelskaraktär. om man tänker efter igenkligen så inser man det allt eftersom det klarnar upp på den gråa himmelen i den ljusa vardagen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antingen kommer du in i matchen eller så är det lika bra att du nattar nu.
Ja, Luleå var det bättre laget ikväll och vann helt välförtjänt matchen.
Nej, det var inte en bra hockeymatch och absolut inte utav slutspelskaraktär. om man tänker efter igenkligen så inser man det allt eftersom det klarnar upp på den gråa himmelen i den ljusa vardagen.