Ni ska vara glada så som ni åkte runt och hakade och höll fast. Sen fick ni ju straff också. Hade Frölunda haft det läget hade det inte ens blivit utvisning. Man ser vilka som är Vinnerborgs & domarnas små kelgrisar.
Och hela första perioden var ni ju parkerade i egen zon. Tur för er att ni har Kapanen. Det är han som gjort så att alla tippare har fel. Ni hade legat där Linköping ligger utan honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och hela första perioden var ni ju parkerade i egen zon. Tur för er att ni har Kapanen. Det är han som gjort så att alla tippare har fel. Ni hade legat där Linköping ligger utan honom.