1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 187245

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-01-09
Först av allt vill jag tacka Kovlands El Maco för att jag överhuvudtaget kan återse er allihop på HS... Tusen tack!

Sedan undrar jag lite vad som hände med partajet i Nolby den 28/12... Frågan passas över till Mike66!

Som nybliven Canal+-innehavare har man sett en kväll förstöras av oflyt, sura lappar och en skrikhals till kommentator (varför så jävla exalterad vid varje lappmål?)...

Vi är bäst och borde ha krossat motståndet även ikväll, men vi var väl inte vän med Buddha eller nå´t... Dessutom är det dags att börja hårdträna straffar igen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer