Fjantigt inlägg! Kapanen är ju bara en av många viktiga byggstenar... Inte fan parkerade vi i egen zon under första perioden! TIK spelade smart och vann dessutom skotten med 9-6... Nej, detta var en av säsongens absolut mest onödiga och bittraste förluster hittills! Tyvärr tog jag liksom laget ut segern lite i förskott efter 3-0 och överlägsenhet på isen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fjantigt inlägg! Kapanen är ju bara en av många viktiga byggstenar... Inte fan parkerade vi i egen zon under första perioden! TIK spelade smart och vann dessutom skotten med 9-6... Nej, detta var en av säsongens absolut mest onödiga och bittraste förluster hittills! Tyvärr tog jag liksom laget ut segern lite i förskott efter 3-0 och överlägsenhet på isen...